zondag 15 april 2012

Focus op uw bedrijfsmodel

Focus een woord wat we wel eens zoeken op google. Vandaag Focus op de ondernemer. Op 26 april een bijzondere bijeenkomst in Bunnik met als onderwerp: Focus op winst! Focus op je bedrijfsmodel.

Thema
Hoe behoud je als bedrijf voldoende je focus op winst terwijl je je toch aanpast aan de nieuwe tijd en bijbehorende spelregels? Dit is het thema van de The Match dat op 26 april in Bunnik georganiseerd wordt door Automotive Insiders.

In rap tempo
Menig organisatie is nu zijn bedrijfsmodel in rap tempo aan het aanpassen aan de veranderende economische tijd en wensen van de klant en overheid. Met de marktleiders voorop. Grote dealerholdings zetten steeds vaker onafhankelijke labels neer. Grote leasemaatschappijen schuiven op naar mobiliteitsproviders. De marktleiders in schadeherstel richten zich steeds meer op de eindklant. En de grote jongens in de aftermarket zetten meer dan ooit in op schaalvergroting
en internationalisering.

Verschuiving
Hoe zien die nieuwe bedrijfsmodellen er nu exact uit? En wordt het niet wat te vaag allemaal? In hoeverre kunnen we nog voldoende onze focus houden op onze corebusiness bij al deze veranderingen? Want de focus leggen op waar je echt je geld mee verdient, is door de jaren heen toch wel de meest belangrijke succesfactor gebleken.

Het hele artikel: klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen