woensdag 30 mei 2012

Op weg naar Alp d'Huez 03 met Ties Schouten



natuur-vogels-buizerd
Nou ja, fietsdag...                                               

Op naar Gy of Marnay. Ik wil echt kort vandaag en weer rustig aan doen, anders trek ik het volgende week niet. 50 km is het maximum. We gaan zien hoe het fietst...

Ik wil maar een ding;  slapen en slapen en dan duurt 76 km naar kijkend naar het asfalt en je hartfrequentie teller kijken erg lang.  En ja,  ook vandaag weer een buizerd die mee vliegend mij vergezelde.  Ze weten vast dat je zwak bent...

50 km verder in Port Sur SaƓne zijn hotels. Dacht ik..

Ook in Frankrijk merk je dat men naar de steden trekt. Veel voorzieningen verdwijnen, zo  ook de hotels. Geen Bed and Breakfast in de buurt. Ik besluit op save te spelen en zet mijn gps op Ibis hotel. 26 km heuvels verderop.  Vanaf 14:00 uur lig ik op bed en val af en toe in een diepe slaap. Ik hoop zo mijn lijf voldoende rust te geven. Tussendoor een wrap met kip en een grote salade bij McDonald gegeten.  Ik krijg een sms van  Katharina dat zij met koorts op bed ligt. We zijn lekker bezig...
Maar het goede nieuws is, ik voel mijn ribben niet meer .

Een mooie literaire reactie van mijn vriend en gepassioneerd fietser Harrie de Boer :  "Zolang je hartfrequentie niet nul is, is er niets aan de hand. Gewoon rustig doorgaan" Inderdaad, alles is relatief...

Je kunt mij op 7 juni volgen via de website opgeven is geen optie. Vervolgens doorklikken naar Live Site en Live Tijden. Het is in het Engels maar daar komen de meesten wel uit. Vervolgens via Teams naar mijn team 1113. Daar staat de naam van onze wielrenner Ties Schouten die  je op 7 juni kunt volgen.  Dit geld ook voor 6 juni wanneer de Alpe d’Huez wordt beklommen.
Op donderdag 7 juni zal radio 2 de gehele dag verslag doen vanaf de berg en is op TV2 tussen 19:00 – 20:00 uur een samenvatting.

Groetjes Ties – “ik voel mij sterk”

U kunt  Ties Schouten steunen met zijn actie: klik hier  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen