dinsdag 8 mei 2012

Rechtbankverslaggever Karin Smalbil uitgelicht


Recentelijk heb ik kennis mogen maken met Karin Smalbil. Karin komt regelmatig in het nieuws als rechtbankverslaggever bij Dichtbij.nl.  Op haar site http://karinsmalbil.com/ schrijft zij vele verhalen waaronder het laatste bericht de verdwijning van Ilham Benchelh. Een site om aan te bevelen en regelmatig te bezoeken.  Na het lezen van haar site zult u mogelijk tot de zelfde conclusie komen.

Op haar site de volgende introductie:
Ik ben geboren in het Toscane van Groningen op ‘independence-day’ in 1968.
Ik ben schrijfster, journalist en rechtbankverslaggever vanuit de rechtbank in Groningen. Vanuit mijn rechtenstudie ben ik regelmatig als freelance verslaggever te vinden in de zittingszalen aldaar. Naast het maken van columns en rechtbankverslagen, schrijf ik ook verhalen over het dagelijkse leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen