vrijdag 8 juni 2012

Alpe d'HuZes met Ties Schouten - Het is gebeurt ...


 

Het is gebeurt..

Een verslag vanuit de auto...

Velen van jullie hebben mij via internet gevolgd. Erg bedankt voor jullie warme  en enthousiaste reacties !!! Na de voorbereidingen op  woensdag(avond) vroeg naar bed met melatonine pilletjes.
Vanaf half 4 in het pikkedonker van Alpe d' Huez, waar ons hotel was, naar Bourg D' Oisans en waar tevens de start is...

Ik had mij voor genomen om in een rustig tempo met een maximale hartfrequentie van 140 naar boven te fietsen, iets wat goed gelukt is. Uiteindelijk had ik na zes beklimming minder dan 14 minuten verval. Dat op zich is al een prestatie is . Mooi strak en zonder al teveel verloop. De krachten goed verdelen. Mijn eindtijden per klim: 1:30:57,  1:31:13, 1:31:28, 1:38:14, 1:42:16, 1:43:52


Mijn Swalbe racebandjes hebben mij niet een keer in de steek gelaten. Ze lieten zich gewillig oppompen tot 8,5 bar. Dat scheelt aanzienlijk in rol weerstand..
Ook mijn Stevens Aspin Triple heeft mij veilig zes keer  weer beneden gereden. De 21 bochten van de  Alpe d’HuZes  konden telkens veilig met (hoge)snelheid genomen worden. Op de lange stukken "beperkte" ik mij tot 63 km..

De klim naar de top. Het was warm;

Het zit erop, hij heeft het gedaan!!!
Ik ben ongelooflijk trots op Ties.
Het was voor mij erg emotioneel  om hier zijn beklimmingen te volgen en om te zien dat hij voor de 6 de keer omhoog ging. Onbeschrijflijk gevoel ging door me heen
Ik bedank iedereen voor de lieve woorden en knuffels en zal hem ze persoonlijk geven als hij vanavond/vannacht weer thuis komt.
Hartelijke groet,

Inge (de vrouw van deze Topper!!!)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen