vrijdag 15 juni 2012

Alp d'Huzes om nooit te vergeten - Als toetje de Mont Ventoux


Er is al veel geschreven over AD6. De dag zelf, de voorbereidingen. Mijn trainingen onder mooie en zware omstandigheden. Het zorgen voor sponsors. Soms werd het me teveel en had ik totaal geen zin meer. 

Toch....

Het was iets om nooit meer te vergeten !!! De emoties van mij zelf. Van de deelnemers. vrijwilligers en toeschouwers. Maar ook de onvoorwaardelijke steun van Inge.  De steun van mijn donateurs, Harrie de Boer en Gerda, Jan Roodenburg, van Jan-Henk en Rennie op de dag zelf.   De steun en reacties van al mijn vrienden, familie en kennissen.  
Jullie hebben mij zes keer omhoog geduwd !!!

Ik ben volledig hersteld en ben nu met Inge in Vaison la Romain in De Vaucluse  (Provence)  we genieten van de zon, lekker eten, wijn en samen fietsen.  Morgen ga ik mijn favoriete berg beklimmen. De Mont Ventoux....

Ties Schouten

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen