zondag 3 juni 2012

Op weg naar Alp d'Huez 07 met Ties Schouten



Zondag 3 juni :  8e en 1 na laatste fietstocht.

Om 09:00 fiets ik richting Grenoble, 60 km verder op. Ik heb slecht geslapen en was te vroeg wakker. 
Het is warm broeierig weer. Ik ben blij dat het bewolkt is, want ik voel nog steeds de brandende zon van gisteren. In plaats van de N6 neem ik de D528 en kom daar na een kwartier klimmen en klauteren achter. 

                     

  Harrie schrijft heel duidelijk ; "N6 volgen naar... "
De eerste klimmetjes komen daarom nu te vroeg. Ik krijg mijn ademhaling niet op ritme en voel pijn in mijn borst  en krijg tintelende handen. Ik herken het gevoel. Het gebeurt als ik met mijn benen rijdt en niet met mijn hoofd. Een "oude" hartkwaal. Ik moet de eerste 10 km altijd goed op mijn ademhaling letten en mijn hartfrequentie in de gaten houden.
 



Fietspad langs drukke N6. Ze vallen we op, maar toch...

U kunt  Ties Schouten steunen met zijn actie: klik hier  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten