maandag 4 juni 2012

Op weg naar Alp d'Huez 08 met Ties Schouten


Maandag 4 juni 2012: 8e update en laatste fietsdag !

Grenoble Eybens - Bourg d' Oidans
In de stromende regen begin ik aan de laatste toer van mijn fietsweek en ga mij voorbereiden op Alpe D'. HuZes 2012. Dat houdt in veel rust en goed eten. Gelijk na het verlaten van Eybens - Grenoble begint een pittige klim, Ik verdwijn in de regen op de Route Napoleon....  
Na 50 km langs een drukke weg kom ik om  half 12 in Bourg d Ousans aan. Het zit erop... !!!!


Om 14:30 sta ik boven op de Alp d' Huez. Het alternatief is dat ik beneden wacht tot teamgenoot Henk mij rond 18:00  met de auto komt ophalen. Ik kom hier tenslotte wel om te fietsen een fietser begrijpt dit. Bovendien is ons hotel  ook op de berg. Waar het inmiddels mooi weer is geworden en de zon volop schijnt. De sfeer beneden en op de berg is ontspannen. Iedereen heeft maar één doel.  Het is 18:30 uur en ik sta tijdens de radio 2 live uitzending te wachten op Henk.
Het afzien was de moeite waard !  Nu goed eten en rusten....
Dit was mijn laatste update. Vrijdag laat ik horen hoe het gegaan is !
Het was leuk te schrijven en jullie warme reacties te lezen !!
Hartelijk dank !!!
Groetjes  Ties

Nog even belangrijke info over donderdag 6 juni D-day !!!
Via de site op geven is geen optie kun je me op 7 juni Live volgen. Mijn team nummer is 1113 (crossjng borders) klik hier op en vervolgens op 7794; mijn startnummer. Dan kun je dan zien hoe ver ik ben, de tijden en in welke bocht ik fiets....



U kunt  Ties Schouten steunen met zijn actie: klik hier  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen