donderdag 14 juni 2012

Schaapherder in de problemen Wie komt in actie?


Het is natuurlijk zo dat een ieder zich aan de voorschriften moet houden ook al ben je je daar niet altijd van bewust. Onze schaapherder Bouke Arends ondervond een probleem. Hoe lossen we dit op of wie sponsort mee??

Hier even een verhaal waar ik de hele week al mee in m'n maag zit. Afgelopen zaterdagmorgen op weg naar de schapen ben ik aangehouden door de politie. Blazen, papieren alles in orde maar ik kreeg toch een boete. M'n trekhaak belemmerde volgens hun het zicht op de nummerplaat. Ik was me van geen kwaad bewust. 120 Euro boete!!!! Heeft het zin om bezwaar te maken? Weet iemand dat?  En trouwens de trekhaak is best lastig te monteren en ik heb 'm wel nodig voor het werk. Mag ik de nummerplaat ook hoger hangen?

1 opmerking:

  1. StadskuddeGrunn Bouke Arends
    Woh! Wat meelevend. Doet me goed

    BeantwoordenVerwijderen