dinsdag 21 augustus 2012

Wijk Informatie Schermen een nieuwe manier van adverteren


Vrijdag 7 september 16.00 uur wordt het eerste Wijk Informatie Syteem geopend door Burgemeester Rehwinkel bij de Spar in Kostverloren
 


In deze tijd waar kranten oplages blijven dalen en ouderwetse advertenties alleen maar duurder worden, is het belangrijk met de tijd mee te gaan en uw reclame-campagnes aan te passen. Volgens de initiatiefnemers bereik je met deze nieuwe manier van reclame maken, voordeliger en gerichter je doelgroep.

Tegenwoordig is het niet alleen belangrijk om je producten te promoten, maar ook het inzetten van de bedrijfsnaam als merk. De Wijk Informatie Schermen bieden hier mogelijkheden voor en hangen op prominente, druk bezochte plekken in woonwijken. Het is bij uitstek geschikt voor locaal adverteren, guerilla marketing, weekaanbiedingen, naamsbekend-heid, corporate branding en public branding.

Ook de Gemeente Groningen kan nu  op een wijkgerichte manier nieuws en ander relevante informatie uitzenden op deze wijkinformatie schermen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen